Tags

Er is nog genoeg te doen voor Henk Kamp (ingezonden brief Mia Broos-Bakker te Mijdrecht, Opinie/de Volkskrant, 10-6-24)

Brief van de dag

Na het lezen van de interviews met drie mensen die als kind slachtoffer waren van het toeslagenschandaal, kan het toch niet anders zijn dat Henk, als mede verantwoordelijke, zijn VVD erelidmaatschap per direct inlevert.

*Zeer terecht opgemerkt en niet alleen dát aangezien de VVD onder Rutte volkomen verdwaald raakte onder de heersende technocratische wind en politieke visieloosheid.

‘Als ik hem was, zou ik onder andere contact opnemen met DUO en de dienst sommeren om de studieschulden van slachtoffers van het toeslagenschandaal kwijt te schelden. Als ik hem was, zou ik er alles aan doen om ervoor te zorgen dat geen enkel basisschoolkind een schoolreisje hoeft te missen. Ik zou ervoor zorgen dat alle kinderen en ouders, die dat nodig hebben, (psychische) ondersteuning krijgen. Ik zou prinses Laurentien gaan helpen met het helpen van alle gedupeerden.

*En dan blijft zelfs het Groningergasdrama nog onbenoemd. Dat alles is nog een basis voor een grondig onderzoek wat er misgelopen is met die partij.

‘Ik zou in ieder geval niet van mijn pensioen gaan genieten. Er is genoeg te doen, Henk Kamp. Succes.

*Vooral succes gewenst omdat zijn hel nog gaat uitbreken na dit leven. Genoeg herstelwerk om zijn zwaar geschonden blazoen enigszins te herstellen.

Mia Broos-Bakker, Mijdrecht

https://krant.volkskrant.nl/titles/volkskrant/7929/publications/2199/pages/20/articles/2056012/21/3